Тъй като светът бавно се отваря отново след пандемията COVID-19, престоите в хотелите ни са настроени да бъдат организирани по различен начин.
Някои обичани практики трябва да бъдат отложени - сбогуване със закуска на шведска маса - и въведени нови протоколи, за да се гарантира, че пътуващите и служителите се чувстват сигурни и защитени.
Ето някои от начините, по които хотелският престой ще се адаптира оттук нататък.
1. Чистота
Пътуващите винаги са оценявали чистотата на хотела високо, но в бъдеще ще са свръхсъзнателни и бдителни. Хотелите ще трябва да докажат, че са внедрили подобрени протоколи за здраве и безопасност за почистване на стаите за гости, местата за срещи и общите помещения, както и зоните наоколо. Очаква се в крайна сметка да бъдат приложени одиторски инициативи за измерване на спазването на посочените критерии за чистота от хотелите.
2. Хранене
Кой не обича да започва почивния ден с чиния с мюсли, бъркани яйца, нарязани сирена и меса, препечен хляб, ягодово кисело мляко и шоколад? Уви, докато всички обожаваме закуската на блок маса, тя може да се превърне в минало. Проблемът е, че социалното дистанциране ще бъде невъзможно да се поддържа, тъй като всички се тълпим около различни станции за храна и напитки, а боравенето с кани и щипки е твърде рисковано. Изглежда, че индивидуално покритите и поднесени ястия ще се превърнат в норма.
3. Технологии
Всички се радваме да ни посрещат на рецепция усмихнати служители на хотела, но някои хотели вече ще въведат автоматизирани процедури за самонастаняване. Виртуални чекове и цифрови ключове, използващи вашия телефон, ще се използват в някои хотели. Гостите ще имат възможност да се регистрират, да изберат стаята си и да използват телефона си като ключ за стаята, без никога да се налага да взаимодействат с рецепцията.
4. Свободно време
Охлаждането в хотелските басейни и фитнес залите са чудесни предимства за отсядане в хотелите, но при повторното им отваряне ще трябва да се следват нови протоколи. Вероятно ще бъдат въведени, например, планирани времеви интервали за фитнес, така че няма да можем просто да тренираме, когато ни се иска. Казват, че максималният капацитет на фитнес залата трябва да се основава на три квадратни метра на човек. Препоръчват раздалечаване на оборудването за упражнения на разстояние два метра, за да се улесни социалното дистанциране и почистване на допирни точки на оборудването след всеки човек, в допълнение към редовния график на почистване.
5. Чекиране
Когато те не се изпълняват на основата на самообслужване, промените в процедурите за чекиране могат да включват инсталиране на табели за социална дистанция, дялове на рецепцията и станции за дезинфекция на ръце. Някои хотели ще изискват от гостите да проверяват температурата преди да влязат в хотела или по време на престоя си там.
6. Минимализъм
Въпреки че всички обичаме луксозните щрихи в хотелските стаи, изглежда, че минимализмът ще бъде пътят напред в намаляването на броя на артикулите, които трябва да бъдат дезинфекцирани. Това означава евентуално да махнете за сбогом на безплатни писалки, хартия, списания и директории за гости и други предмети, които обичаме, но не са от решаващо значение за стаята.
Тази статия ви хареса? Последвайте ни и във фейсбук и инстаграм за още необикновени пътешествия!