Кое е първото нещо, което се сещате при мисълта за Шотландия? Мъже в карирани полички, звучни гайди, безкрайни отровнозелени морави, полянки с четирилистни детелини и стръкове магарешки трън (полуофициален национален символ) със сигурност кръстосват съзнанието ви точно в този момент.
От Visit Scotland (националната туристическа организация на страната) обаче не са съвсем съгласни с тези асоциации и се отличават с доста по-абстрактни вариации по темата. Звездите в новата рекламна кампания, имаща за цел да популяризира туризма в Шотландия, не носят каре, нито свирят на гайда и изобщо не са хора, а... две понита в пуловери, съобщи iNews.bg.
Файвла и Витамин определено не са типичните модели, но затова пък разполагат със съкрушаващ набор от тайни оръжия: пухкава гъста козина, безумно симпатични муцунки и топли плетени одежди от прочутата шотландска вълна.
Идеята е да се покаже Шотландия от една нова нетипична гледна точка с намигване към гостоприемността на местните. Щом са готови да оплетат пуловери за понита, то представете си какво биха сторили за вас.
Тази статия ви хареса? Присъединете се към Peika.bg и във Facebook, за да не пропуснете нито едно вдъхновение за пътешествие, интересни местенца, маршрути и съвети!