Стотици изложители и хиляди посетители ще се срещнат на изложения МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК и ИНТЕРФУД & ДРИНК от 13 до 16 ноември
Формирайки близо 20% от допълнителната стойност на индустрията, хранително-вкусовата промишленост е стратегически важна икономическа сфера за България. В унисон с това, едно от най-мащабните бизнес събития у нас е насочено именно към ХВП-сектора. Всяка есен в София се провеждат изложения МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД & ДРИНК. Международните бизнес формати, които събират представители на бизнеса от десетки държави, ще се проведат в Интер Експо Център от 13 до 16 ноември.
Прогнозата еброят на изложителите да надхвърли 530. В последното издание 520 директни участници от България, САЩ, Италия, Турция, Гърция, Македония, Полша, Румъния, Тайланд представиха продукти на 800 бранда от целия свят и привлякоха интереса на 18 200 посетители.
МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД & ДРИНК и изложението за вино и крафт напитки Wine&Spirits Show, ще ангажират целият капацитет на Интер Експо Център. „Билетите за посещение са пуснати в продажба на food-exhibitions.bg“, отбелязват организаторите.
Изложенията са плод на непрестанни партньорски усилия между Интер Експо Център и водещите браншови организации – Асоциация на месопреработвателите в България, Асоциация на млекопреработвателите в България, Национален браншови съюз на хлебарите и сладкарите. Всяко издание на формата е обект на силен чуждестранен интерес. Превърнал се основен за Балканите и Източна Европа, форматът привлича в София български и чуждестранни изложители, бизнес делегации, търговски мисии, инвеститори и групови чуждестранни и браншови участия.
Среща на всички ХВП сегменти – под един покрив
От 13 до 16 ноември в 6-те изложбени зали ще бъдат представяни машини, материали, технологии, софтуер, креативни решения, иновативни идеи, продукти от близо и далеч. „Всичко това ще се случи върху площ, надхвърляща 16000 кв.м“, коментират организаторите.
Като основно предимство на изложенията присъстващите посочват възможността бизнесът да се среща с тясно таргетирани аудитории от всеки сегмент в хранително-вкусовата промишленост. „Това е трудно да се случи в рамките на ежедневната ни дейност“, споделиха присъстващи на последното издание. Затова освен като катализатор, присъствието на изложенията много често служи като проводник за нови идеи на представителите на бизнеса за развитие на пазара, стъпване на нови пазари, навлизане в нови сегменти, среща с инвеститори. За постигане на всичко това ИНТЕРФУД & ДРИНК предоставя възможност за запознаване с компаниите, опериращи в сегментите на храните, напитките, опаковките и машините.
БУЛПЕК фокусира вниманието върху хляба, хлебните и сладкарските изделия, суровините, машините и всички елементи, съпътстващи този ХВП-сегмент. На МЕСОМАНИЯ откриваме машините, съоръженията, адитивите, хладилна и климатична техника, опаковъчни решения, транспортно и специализирано оборудване за месопреработвателната индустрия. Към сегмента на млякото и млечните продукти е насочено изложение ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО. „Технологии, машини, лабораторно оборудване, софтуер, подови настилки, суровини, ингредиенти и още много ще открият посетителите на това изложение“, споделят от Интер Експо Център.
Добавайки към всичко това и успоредното провеждане на Wine&Spirits Show, всички присъстващи на МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК и ИНТЕРФУД & ДРИНК ще могат да се възползват от възможностите за бизнеса, който сегментът на виното, крафт-предложенията, спиртните напитки и гурме храните, може да донесе.
Новите застъпени сегменти и ключовите съпътстващи събития
„Централно място в концепцията на Международните хранителни изложения е непрестанно да проучваме и развиваме нови ниши и да включваме нови съпътстващи формати“, казват организаторите. В последното издание те за първи път изградиха платформа за пчеларството - BEE RISE. Още с първото си издание тя се утвърди като предпочитано място за производителите, дистрибуторите, доставчиците на мед и пчелни продукти и сферите, съпровождащи сегмента. BEE RISE зае достойното си място сред доказалите се тематики Био зона и Green line Zone.
Едновременно с това продължава развитието на брандовете „Сетива без граници“и „БулевАРТ на вкусовете“. „В живописна градска среда, която ще създадем в Интер Експо Център, концепцита отново ще ни пренесе във Вселената на кулинарните продукти и street food-културата, кафето, сладоледа и шоколадовите изкушения “, разкриват организаторите.
И с всичко казано досега, ползите от присъствието на Международните хранителни изложения не свършват дотук. Защото те отново ще предоставят платформата си на много, наистина много съпътстващи събития.
Кулинарни зрелища
Национална кулинарна купа ще излъчи най-добрите сред най-добрите кулинари. Десетки участници ще се съревновават в поредица от категории.
Международният пица шампионат за 7-и път ще определи топ-пицаря на България. Неповторими вкусови съчетания, техники и същинско зрелище в 6 категории ни предложиха българските и чуждестранните участници в последното издание на конкурса. Събитието ни направи и съпричастни към децата в нужда чрез събитието „Деца помагат на деца.
Най-добрите опаковки ще бъдат отличени с престижните награди „Приз Пак". Наред с всичко това, присъстващите на изложенията в Интер Експо Център ще могат да присъстват на поредица от лекции, презентации, дегустации, реализирани от участниците.
За бизнеса, който „не спи“, е особено важно, за да се развива, на едно място да открие всичко, от което се нуждае. Именно заради комплексния си характер Международните хранителни бизнес изложения МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД & ДРИНК, които ще се проведат от 13 до 16 ноември,са високо ценени от хранително-вкусовия сектор.